czwartek, 6 grudnia 2012

zaległości

Trochę się opuściłam w fotografowaniu moich kolczyków, ale to z powodu przygotowań do pierwszych urodzin mojego synka- wiadomo, to było wielkie wydarzenie :>

Ale już po wszystkim, jesteśmy bogatsi w wiele klocków. A dziś Mikołajki :) No to wstawię zaległe zdjęcia.

Na początek dwie pary kolczyków robione z myślą o Sylwestrze.



Następne powstały w klimacie nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, czyli kolory czerwony i złoty :)




Powstała również turkusowa bransoletka. Pasek wycięty z grubego filcu.




A na koniec naszyjnik, który zrobiłam na wyzwanie Kreatywnego Kufra. Najpierw zgłosiłam moje kolczyki z kameą, ale okazało się, że nie wolno zgłaszać starych prac, tylko trzeba wykonać coś specjalnie do wyzwania. Już chciałam się poddać, bo tak mi te moje kolczyki tam pasowały, ale siostra mi powiedziała, żebym zrobiła zawieszkę w podobnym stylu i będzie pasować. Nie wiem czemu tak ciężko mi było wpaść na tak proste rozwiązanie ;p No i jest naszyjnik z różaną kameą, ale tym razem szarość zastąpiłam dwoma odcieniami różu. I oczywiście całość w moich ulubionych zawijaskach :)



1 komentarz:

  1. Turkusowa bransoletka przepiękna, pierwszy raz widzę takie połączenie, cudo :) Wszystkie prace są magiczne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń