piątek, 15 listopada 2013

Kreatywny Kufer- naszyjnik

I kolejne wyzwanie- spodobało mi się! ;p Mimo, że jeszcze nigdy nie wygrałam, to branie udziału w różnych wyzwaniach biżuteryjnych sprawia mi ostatnio ogromną frajdę, a przegrywanie z dużo lepszymi pracami nie jest bolesne, a wręcz mobilizujące! Dlatego stworzyłam kolejny naszyjnik na wyzwanie Kreatywnego Kufra. Temat znowu dość luźny, bo po prostu "naszyjnik".
Mój zrobiłam w moich ulubionych kolorach, czyli turkus i odcienie szarości. (Wspomnę jeszcze, że te szare sznureczki są z nowej gamy kolorystycznej "Chinolka" i pokochałam je!). Kamyczki to turkusy, a do tego troszkę szklanych koralików i taśma z turkusami.

Oto on:



Siedziałam przy nim dwa dni i jestem dumna z efektu końcowego :D


3 komentarze:

  1. Przepiękny, zarówno pod względem kolorów, jak i formy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny! Ostatnio zrobiłam w bardzo zbliżonej, pastelowej kolorystyce bransoletkę i kolczyki - razem z Twoim naszyjnikiem byłby cały komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń