środa, 5 lutego 2014

moje prace w Beading Polska :>

Jakiś czas temu dostałam maila z Beading Polska z zapytaniem, czy wyrażam zgodę na publikację mojej bransoletki z metalowym guzikiem w kolejnym wydaniu magazynu. Chyba nie muszę pisać jak ogromnie się ucieszyłam, przecież to wyróżnienie! Zgodziłam się z radością i szybciutko wczoraj kupiłam nowy numer. I rzeczywiście, w dziale zatytułowanym "Cudze chwalicie, swego nie znacie" pojawiło się zdjęcie m.in. mojej bransoletki! Oprócz tego zapomniałam, że zwycięstwo w wyzwaniu Rozkręconych myśli również gwarantuje publikacje danej pracy i w ten sposób mój naszyjnik industrialowy także znalazł się w tym właśnie wydaniu Beading Polska!

Tyle szczęścia na raz! Ten fakt zapewnił mi dobry humor na cały dzień :)

A odchodząc od tematu, w najbliższym czasie chyba będę rzadziej tworzyć i umieszczać zdjęcia na blogu ponieważ... w sobotę idę rodzić ;p Taaaak, mój Antoś będzie miał siostrzyczkę, więc trzymać za mnie kciuki, żeby wszystko szybki poszło :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz