czwartek, 12 czerwca 2014

W kolorze zieleni i różu

Ale dziś nie o mojej pracy. Chciałabym każdemu polecić sklepik- Sklep Bukowiec. Nie mam żadnej umowy z Panią Wiolą ze sklepu, nikt mnie nie prosił o napisanie tego postu, ja po prostu muszę się ze Wszystkimi tym podzielić! Ten sklep jest najmilszy ze wszystkich mi znanych. Bo takich, które oferują świetne produkty jest kilka, ale dodatkowo z taką obsługą to chyba tylko jeden :)
Pani Wiola zawsze do zamówień dołącza gratisiki (słynne torebeczki z "uśmiechami").  Sponsoruje różne warsztaty, w ogromnym stopniu wspomogła sutaszystki w projekcie WOŚPowym...

A dziś dostałam swoją przesyłkę i jak zwykle coś dodatkowo było zapakowane (mimo bardzo malutkiego zamówienia). Ale tym razem to już dopasowano gratisy do wybranych przeze mnie prodóktów ;p Do zamówionych neonowo-pomarańczowych koralików dostałam neonowy sznurek sutasz, do sznurków sutasz dobrane zostały skręcane sznurki w odpowiednich kolorach. Miła niespodzianka :D I przyznam szczerze, że się przyda, bo produkty wybierałam specjalnie do konkursu Royal Stone, więc wykorzystam z pewnością dodatkowe rzeczy :D


1 komentarz:

  1. Też zdarza mi sie zamówić z Bukowca i faktycznie zawsze są jakieś fajne gratisy. Sklep godny polecenia, wszystko przebiega tam szybko i sprawnie.
    Pozdrawiam
    Pollart Bijou
    http://www.pollartbijou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń