wtorek, 5 sierpnia 2014

Zaczynam realizację projektów

Postanowiłam zająć się czymś większym- stworzeniem dwóch kolekcji: Bollywood i Surowe Formy (czyli dwie skrajności!). Więcej informacji o tym na stronie Kampanie .

Na dobry początek powstały kolczyki i zawieszka do Bollywood oraz kolczyki i bransoleta Surowych Form.
Ale sfotografowałam na razie tylko bransoletkę ;p
Właściwie to powstała ona do zupełnie innej zabawy, ale kształtem wpasowała się do tworzonej kolekcji (mimo granatowego koloru którego nie planowałam używać przy jej realizacji). Zabawa trwa na jednej z facebook'owych grup i polega na podrzucaniu sobie tematów na wzajem przez członkinie grupy. Świetna zabawa. Ja poprosiłam o rzucenie mi jako wyzwania jakiejś słynnej osoby. Dostałam nazwisko, którego się kompletnie nie spodziewałam- Johny Deep. Tak, przystojniak i nosi super bransolety, ale stworzenie męskiego sutaszu to stanowczo za trudne zadanie. Ostatecznie wymyśliłam wzór, który mnie zadowala, choć wolałabym zrobić go z brązowych koralików i skóry. Niestety miałam granatowe i nie planuję w najbliższym czasie zamawiać innych ;p

Powstała taka oto bransoletka (z eksperymentalnym "zapięciem", które właśnie sprawdzam na swoim nadgarstku):


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz