piątek, 15 marca 2013

Przedłużone maluszki

Zrobiłam trzy pary kolczyków według tego samego wzoru, ale w innych kolorach i z innymi przywieszkami u dołu.
Pierwsza para w kolorze, jak to określiła moja siostra, "toffiowym". Bigle w kolorze starego złota i przedłużone pięknymi kolcami z PassionRoom.

Następnie wykonałam wersje czerwoną z dodatkami złotymi:
A na koniec granatowe ze srebrem :)
W ten sposób z jednego wzoru zrobiłam trzy zupełnie różne pary kolczyków, ale wszystkie mi się podobają!

4 komentarze:

  1. prześliczne :D ciekawie wygladaja te pierwsze z kolcami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne są wszystkie, ale pierwsze tez mi szczególnie w oko wpadły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze skradły moje serce! Są cudowne :)
    Cieszę się, że tu trafiłam- obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. granatowe wpadły mi w oko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń