środa, 13 lutego 2013

pomysł na oryginalny prezent

Coś innego dzisiaj.
Parę tygodni temu dostałam w gratisie od Retro Koralika szklany kaboszon. Długo nie wiedziałam co by tu z niego zrobić. W niedzielę zrobiłam sobie z tego szklany kaboszon ze zdjęciem mojego synka. Od razu też zamówiłam kilka rzeczy i dziś dostałam przesyłkę (oczywiście z Retro Koralika). Dzięki niej mój kaboszonek został  oprawiony i zawieszony.
Zrobiłam naszyjnik w kolorze starego złota ze zdjęciem Antośka, na łańcuszku są też zaczepione dwa kryształki w kolorze beżowym i metalowa kokardka.

I uważam, że taki naszyjnik lub brelok ze zdjęciem bliskiej osoby to świetny pomysł na prezent dla siebie lub dla kogoś. Osoby zainteresowane przesłaniem mi zdjęcia, żebym je umieściła w takiej oprawie zachęcam do zamawiania (45zł naszyjnik) :)




2 komentarze:

  1. Przepiękny pomysł na noszenie ukochanej osoby blisko serca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego powstał :> Kiedyś nosiłam medalion z rodzicami, a teraz już mam swoje maleństwo :)

      Usuń