piątek, 16 listopada 2012

moje ulubione sklepy


No to gdzie można kupić te sutaszowe sznurki? To akurat nie jest trudne :)
Pierwszy sklep, z którego skorzystałam to  BazarDekoracji .  Fajny sklepik, niezły wybór.
Ale po zapoznaniu się z sutaszem jeszcze bardziej polecam SklepBukowiec . Ta strona mi się bardzo podoba. Jest ciekawa oferta produktów, ale również tutoriale na blogu, porady, a nawet filmiki! Można również kupić gotowy zestaw startowy do sutaszu! Aż mi szkoda, że to nie ten sklep odkryłam jako pierwszy ;p Sklep wydaje się taki ekskluzywny trochę, ale produkty mają dla każdego i na każdą kieszeń.

Kolejna strona, z której bardzo często korzystam to Pasart . Ogromny wybór koralików! A ostatnio rozszerzyli swoją ofertę zapraszając do współpracy inne sklepy, a nawet oferując sprzedaż prac wykonanych przez niezależnych artystów. Chwalę sobie bardzo ten sklepik i lubię robić tam zakupy, ale… No właśnie jest bardzo duże ‘ale’… Nie polecam kupowania tam sznurków sutasz. Są tanie co z początku uznałam za duży plus, ale ich jakość pozostawia niestety wiele do życzenia :/ Sznurki się skręcają  i są jakieś takie nierówne, ciężko się z nimi pracuje szczególnie gdy jest się początkującym (pewnie mistrzyni PiLLow by sobie poradziła nawet z tym, ale dla mnie to porażka :/). Dlatego z tej strony radzę kupować koraliki i kaboszony (bo m nie mogę nic zarzucić), a sznurki gdzie indziej.
Koraliki też kupuję na stronie Qnszt.pl . Ze wszystkich sklepików qnszt ma chyba najszybszą obsługę. Jeśli wcześnie rano zrobi się zamówienie i przelew to już na drugi dzień można wypatrywać listonosza z przesyłką! Ja zawsze z utęsknieniem wyczekuję na zamówione maleństwa, więc taka szybkość bardzo mi odpowiada. Jakość też jest w porządku. Fajnie też wymyślili ‘kuferek’- jakiś procent od wartości zamówionych rzeczy jest przekazywana do Kuferka na rzecz następnych zakupów. Taki rabacik :) Mnie się ten pomysł bardzo podoba! Co jeszcze chcę pochwalić w tym sklepie? Miałam okazję sprawdzić procedurę naprawiania błędu podczas realizacji mojego zamówienia. Otóż raz otrzymałam inne koraliki niż zamówiłam. Po zgłoszeniu pomyłki ustaliliśmy, że kwota wartości zamówionych przeze mnie koralików zostanie zwrócona do Kuferka. Gdy spytałam czy mam odesłać te, które dostałam omyłkowo otrzymałam odpowiedź, żebym zatrzymała je w ramach rekompensaty (a to były kryształki Swarovskiego!)

A prawdziwe perełki jeśli chodzi o półprodukty można znaleźć w Retro Koralik. To jest dopiero skarbnica uroczych drobiazgów (nie tylko do sutaszu!).

I na koniec jeszcze jedno miejsce, w którym jest największy wybór wszystkiego co może się przydać przy sutaszu- chodzi oczywiście o Allgro . Można znaleźć fajne mieszanki koralików i wiele kaboszonów. Sznurków bałam się kupować, wolę sprawdzoną jakość Bazaru Dekoracji i Sklepu Bukowiec.
To tyle jeśli chodzi o mnie. Może ktoś zna jakieś inne dobre sklepy internetowe z sutaszem?

1 komentarz:

  1. Dzięki za namiary na różne sklepy, większość znam i mam podobne zdanie. Sznureczki dobrej jakości są w tym sklepie (kupowałam i sprawdziłam): http://www.coricamo.pl/sets,3062,sutasz.htm.
    Miałam już do czynienie również z tymi tańszymi sznureczkami z Pasartu czy e-koraliki no i jest rzeczywiście duża różnica w jakości.

    OdpowiedzUsuń